Περί Στοιχήματος
Προγνωστικά και Αναλύσεις Αγώνων,
Εργαλεία Στοιχήματος και Multimedia
Home » » Αστεια ποστ στο facebook "2"

Αστεια ποστ στο facebook "2"

Written By Unknown on Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013 | 1:09 μ.μ.



- Πώς γελάει ένας μαθηματικός ;
- Ψιχιχιχί ... ( άξονες ψ και χ )
- Πώς γελάει ένας φυσικός ;
- Εφχιχιχί ... ( F ( χ ) )
- Πώς γελάει ένας χημικός ;
- Πεχαχαχά ... ( pH )
- Πώς γελάει ένας φοιτητής ;
- Με τα ΧΑΛΙΑ ΤΟΥ


Λεω στην κοπελα μου χθες το βραδυ...
-Mωρό μου στο κρεβάτι γίνομαι ταύρος.
και μου απανταει...
-Το καλό θα τανε να γινόσουνα μαύρος... !


Ενός λεπτού σιγή για όλες τις κομμώτριες που τους λες: ?κόψε μόνο την
ψαλίδα? και βγαίνεις από το κομμωτήριο φαντάρος...



Είναι ο Κίτσος και ο Μήτσος, δυο βοσκοί, και κάθονται σε μια πεδιάδα απέναντι από ένα βράχο. Σε κάποια στιγμή κάνει ο Κίτσος :
- Ρε Μήτ'ς μ' τον βλέπ'ς κείνο του βράχου απέναντι;
- Τουν βλέπω!!!
- Αυτού έκανα προψέ πρώη φορά έρωτα με την Μαριγώ μ'.
- Καλή; Καλή;
...
- Καλή μωρέ! Ήταν μπροστά κι η μάνα τς...
- Η μάνα τς;;; Και τι σ' έλεγ;
- Μπεεεεεεεεεεεεεεε!!!



Μετά από Cybersex ταιριάζει καλύτερα ένα ηλεκτρονικό τσιγάρο..


Λέει πεθερά στην νύφη με υποψίες:
-Δε μου λές, ο εγγονός γιατί δεν μοιάζει καθόλου στο γιο μου;
-Συγνώμη μητέρα, αλλά μουνί έχω , όχι φωτοτυπικό ..


"Το αλκοόλ δεν είναι η απάντηση.
Άμα πιεις λίγο ομως, ίσως ξεχάσεις την ερώτηση."



Ακούω να κορνάρουν,Σκέφτομαι,Ποιος μαλάκας?
Κορνάρουν πιο πολλοί,Καταλαβαίνω ότι πρόκειται για γάμο.
Ξανασκέφτομαι. Ποιος ΜΑΛΑΚΑΣ???


-Ρε μην γίνεσαι ανώριμος!
-Ποιος γίνεται ανώριμος ρε μαλάκα?
-Με είπες μαλάκα ? θα τα πω όλα στη μαμα μου!
-ΚΙ ΕΓΩ ΔΕ Σ'ΕΧΩ ΦΙΛΟ!


Όλοι οι άνθρωποι έχουνε το δικαίωμα να είναι ηλίθιοι.
Απλά μερικοί κάνουνε κατάχρηση του δικαιώματος /..
αυτα .


Σοκ!! ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΠΡΙΝ ΤΑ ΖΑΛΙΣΕΤΕ (ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ) ...

SHARE

About Unknown