Περί Στοιχήματος
Προγνωστικά και Αναλύσεις Αγώνων,
Εργαλεία Στοιχήματος και Multimedia
Home » » Αστεια ποστ στο facebook "3"

Αστεια ποστ στο facebook "3"

Written By Unknown on Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013 | 11:00 μ.μ.


Ένας μεθυσμένος προσπαθώντας να μπει στο σπίτι του χτυπάει επίμονα την κολώνα της ΔΕΗ. Ένας άλλος μεθυσμένος που περνάει εκείνη τη στιγμή τον ρωτάει τι κάνει.
- Χτυπάω να μου ανοίξουν αλλά δεν είναι κανείς.
- Xτύπα, χτύπα λέει ο δεύτερος επάνω είναι βλέπω φως.



Ο μονος καγκουρας που χαιρομαι οταν ακουω το μηχανακι του ειναι του ντελιβερι ..
και του μητρογλου..



Πόση τρυφερότητα μπορεί να κρύβει ένα χαμόγελο, ένα απαλό χάδι, μια μικρή κουβέντα, το μάζεμα των μαλλιών στην πίπα.

Ενος λεπτου σιγη για οσες φορες σου γνωρισαν καποιον στην παρεα και ειπες χαρηκα ,
ενω μεσα σου ελεγες "στα π@π@ρια μου" /..



Αυτο που βγαινεις, πινεις, μεθας και λες πως δεν θα ξαναερωτευτεις, αγαπησεις, συγχωρησεις..Ειναι τελικα το ποτε των "ποτων" ....





 Βγήκα για τρέξιμο αλλά μετά από 3 λεπτά γύρισα,όχι ρε δεν κουράστηκα απλά είχα ξεχάσει τα τσιγάρα μου..



 Ζητείται γκόμενα ψυχοπαθής,να μην χαλάσω το σερί..



μα καλα ? 4 εκατομμυρια σπερματοζωαρια ... εσυ...?????




Ώρες ώρες θέλω να με πάρει κάποιος αγκαλιά..
 να με κρατήσει σφιχτά..
 να ακούσει τα προβλήματα μου..
 και να μου πει..
 έχω ένα πιάτο πιτογυρο μόνο για σένα..!!

Η πεθερά μου με λέει συνέχεια τεμπέλη..ΨΟΦΑ μωρή να δεις πως σκάβω!


SHARE

About Unknown